for the last time


det vart så att wille kom på fredagen på dagen och vi båda drog senare ut på var sitt håll. jag hamnade hos mimmi med massa tjejer och nå killar. inga bilder dock.. som vanligt.. men kul vare! stan sen oså. träffade då på wille så vi gick och åt sen kom även henke osv och joinade (åt upp min mat snarare). fick sedan skjuts hem oså och sen fick man ligga vaken för vissa bäckade snabbt.....

sen på lördagen vaknade man ganska bra faktiskt, fast inte mitt sällskap så det vart mys i sängen hela dagen typ. och det fortsatte ju att regna hela lördagen så vart ju inte direkt pepp för att gå ut heller + trodde det skulle fortsätta hela natten. men precis när vi bestämt oss för att följa med och äta på Kina med min familj så klarnar det upp?! dock vare inte mycket att gör då så vi blev hemma. mysigt dock, film osv.

söndagen vaknade man frisk och kry utan nå illamående eller liknande. faktiskt riktigt skönt. dock inte tanken på att börja skolan nästa dag igen haha... wille stannade kvar ett tag, såg på film oså bara. sen vid middagstid åkte han hem och vi satt oss och åt go middag (jo min familj har ju flyttat hem till mig nu haha..) film, färgade håret på lillasyster oså. sen vare bara att sova.. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0