a la frukost


såhär såg min frukost/lunch ut. har inte gjort så mycket idag. suttit och fixat med massa bilder. några få från resan jag ska berätta om sedan. därför det vart extra dött här, va borta några dagar satt. sen har jag inte gjort så mycket. sett på filmen war, inc. eller varen nu heter. ingen vidare alls tycker jag men. och nu vare tänkt att jag skulle ha åkt på träning om en halvtimme men min mage krånglar igen och har ganska ont så blir hemma idag.. igen.. som vanligt.. menmen inte mycket att göra åt. så nu ska jag fortsätta sen laga lite mat. får se vare blir ikväll, beror ju på hur magen mår.. ska väl snart slänga in ett till inlägg om de övriga dagarna då jag inte skrive nått. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0