let my hair down


nu vare ett jäkla bra tag sedan, haft fullt upp, inte suttit så mycket vid datorn oså. det vart ramvik hela helgen iaf, bush-fest är underskattat. behövde inte va barnvakt, tur det, hade skitkul iaf :). menmen i veckan hare vart skola och massa annat. va tex på min första fotbollsträning för i år, eller jag va inte med men kollade på. har känt mig jätte konstig i hela kroppen på sistonde. kännt mig svimfärdig, illamående osv. helt tom typ. jätte konstigt ;o men annars hare vart helt perfekt :) saknat sånahära tider. det märks att våren är här!

fick även veta av syntestgrejen att jag klarade mig på pricken om att få ta körkortet utan glasögon, men som hon sa så kommer jag behöva endå. skulle nog hjälpa min ständiga huvudvärk också. det tåls att fundera på, dock linser tack ;). dock så har jag inte hunnit tage pollensprutan än, skulle ha gjort det i fredags men då hade vi visst engelska nationella så fick hoppa sprutan. tror jag klarade provet, men svårt att säga, hoppas iaf verkligen på ett g.

denna vecka har vart så förbannat bra. varmt ute så sutte vid hamnen nästan varje dag, mycket mys med nära och kära, osv. hade även ingen skola i ons och tors typ, eller hade snarare nån "kärleksdagar" på BF med OP. as drygt men skönare än att plugga iaf.

fast nu äre ju helg, och den började väldigt bra. på fredagen åkte jag ut till ramvik med therese och e. träffade massa där och drog till nån pub? vetefan men jorå kul vare, dock va man helt nykter, skönt faktiskt. vi åkte sedan hem till w och sov där. dock så fick jag och therese kliva upp runt halv åtta på lördagen för hon skulle på handbollsmatch oså, snäll som man är så följde man ju med. heja hsand lixom! woho. efter matchen satt vi vid hamnen hela dagen och ah. dagen vart helt förstörd. är fortfarande tom. så himla hemskt. så kvällen vart lugn för mig, va med mamma osånt..

dock idag söndag så har jag vart ute och solat i den varma värmen, pluggat faktiskt¨och bara tagit det lungt. helt själv i huset. skööönt. och pappa kommer hem idag, han har vart borta hela helgen på nått med jobbet. ska snart äta när min mamma och syster anländer hem, sen duscha och fixa sig lite innan man ska dra till lina på fika, bruden fyller 17 idag, woho grattis :) therese fyllde även 17 i onsdags så får väl säga grattis här på bloggen till henne också, rätt ska va rätt! men ska kila nu rå pussssbyelove

rip vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0