ett två tre igen


en ny update bara för min kära läsare ( hej daniel! :) ) som klagar...
måste dock erkänna, vart ingen träning för mig hehh. är helt borta i huvvet, stressar för ingenting, sjukt (inte) kul. dessutom kom min halsont tillbaka riktigt idag. jätte (inte) kul. haft skola idag, as (inte) kul. sen så kom man hem och somnade, så skööönt. fick även god middag men sen vare dags att få ut allt ur mitt kära (inte) rum så nu är allt borta. tror pappa målar taket nu, orkar inte kolla, jävulska förbannad. woho. så nu bor man i ena vardagsrummet, skulle lätt flytta hit ist för mitt cprum...

drar lite snabbt om helgen osv. den vart ganska lugn endå, orkade inte hålla på och byta hem fem gånger haha. närå men i fredags så vart det ju skola och fredagsfika med tjejerna som vanligt hah. sen på kvällen vart det även filmkvällsmys med dessa. tidig kväll för skulle upp tidigt på lördagen för att åka iväg och se på nån innebandycup som va. jag och några skulle ha vart med men vart icke så för de va vissa som inte kunde blabla. synd, men lika bra kanske, hade nog skämt ut mig jävulska mycket hahah. sen så va jag så trött så jag somnade framför en film, tur att mamma kunde väcka en så man fattade lite iaf.. på söndagen så städade jag ur rummet så det vart inte mer den dagen.

kul med skola på måndagen dårå, ville så gärna stanna kvar i sängen men duktig som man va/är så tog man sig upp (i tid!) och har gått hela veckan, och även förra! nöjd om något. bara skola hela denna vecka, men sen så på fredag är man ju ledig och då blire troligast birsta och sen får man se. lite planer har man ju endå inför lovet :) dock blire inge fjällen eller så, it's sucksssss. dusch nu pussbyelove fint inlägg va? huhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0