no more no more


nja, provet idag gick åt satan, dock vare nog för många som det gick det. nya tag nån annan dag. utöver provet ( som vi för övrigt hade direkt kl åtta på morgonen, Zzzzz ) så hare inte vart nått speciellt. körde badminton med jessika på idrotten, va bland det drygaste och jobbigaste jag gjort på länge, inte själv slå på "bollen" utan uppvärmningen och det innan, as fult haha. otränad som få just nu, (sjuksatanshelevtedö...) :)

idag hade jag tänkt städa ur mitt rum lite ( det behövs om jag nu ska föra min plan till verklighet ) men jag har inte haft någon ork alls. dock så ska jag ta en lugnande dusch ( mot min huvudvärk som vanligt ) och sen kolla lite i matteboken, va ju ett tag sedan man räknade i den, en månad minst!! och imorn har jag prov satt, vill ju försöka få bra på det som jag faktiskt är bra på. :) sen äre dags för sängen, längtar! sova med mig? ;)

dock så måste jag nog planera min helg lite bättre, det kommer bli tight om tid måste jag säga. eller fre och lör iaf, vetefan hur tiden ska räcka till. och ingen skjuts kan man få av moder och fader för de skulle visst bort..... det tåls att tänka på. aja ska sova nu så man är taggad för morgondagen. då ska vi ha fittjejsnack eftersom våran klass är så indelad blabla, håller inte med, jag kan prata med alla i klassen! menmen. sen ska jag på min första fotbollsträning, hm blir nog inge kul haha, fysträning ;)..... aja pussbyelove


ursäkta bilden, men hittade min webkamera idag, trodde syster hade pajjat den eller nått haha. dock det fulaste jag märkte nu, det va den enda "seriösa" bilden jag orkade ta. alla andra vart ... vetefan ahahah. enjoy folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0