i like that foooolllll


idag vart en jävulska bra dag. ikea hela dagen, ont i fötterna om något haha. hittade typ allt jag ska ha till rummet, dock råkade jag och min kära mor (skyller på henne heh) räkna lite fel och fattade ingenting så kom hem med för lite grejer av en tvbänksgrej men det funkar endå. inte så viktigt just nu iaf. säng, bord, lampor, tvbänksgrej, kuddsss, osv woho. dock så vart det inge tapetsering idag för .. vene men iaf.

kom hem runt sju tror jag. sen har jag varit med lina, sjukt längesen, kul kul :) och nu gick hon nyss så jag funderar på att krypa ner i sänga så man inte är helt död tills imorn. therese kommer hit .. ja jag vet inte men antingen runt tio eller tolv. blir stan, fixa grejer, äta, sen dra ut till mimmis artonårsfest, ska bli grymt kul :) grats mk. aja kila nu pussbyelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0