i had a feeling


är fortfarande förbannad över håret... vilken jäkla idiot klipper av allt hår när man säger "vill ha så långt som möjligt"??? hata livet nurå?.... buhu. aja igår vart en riktig städ/plocka-ihop-rummet-dag för det behövdes jag kan säga. nu är typ allt på plats så jag har flyttat in dit iaf igen, sov där igår, myssss. och idag vart det birsta och sundsvall så nu är fötterna ömmmma och fina. njute. fick med mig ett par jeans, stor tshirt, trosor och skor. det duger.

dock ska jag sova snart för är förbannat trött och måste ju va piggg inför helgen som börjar imorn woho ;). imorn blire stan (ska fixa med nå kläder, kolla synen inför körkortet oså, fixa ut pollensprutan buhu, osv) sen så åker man ut till ramvik och får väl hoppas att jag stannar där hela helgen iaf. ska fira therese osv, fest fest fest. men får se :) långt kvar heh. men sova nu pussbyelovenot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0