greatest of all time


lördagen vart det som sagt stan, grillat osv med therese innan vi drog ut till långsjögården, kul även om det vart fel lite då och då, heh förlåt. bilderna nedanför är från då, dock bara den tiden dåre va "förfest" innan alla andra folk kom. åkte sedan in till stan och träffa massa, mat blabla.

kom hem runt tolv på söndag iaf, va kul där men vart dock en konstig avslutning må jag säga. började fixa med möblerna för mitt rum dock så ska det ju alltid fattas massa skit så .. vart förbannad och ah. köpte för stor säng så nu får jag så lov att ha den endå, får knappt plats, men skönt med stor säng satt haha. sen vart det inte så mycket mera.

i måndags så va jag med therese, åt mat, sola blabla. träffade även frida och några fler så vad med dem på kvälla. och idag, tisdag, så fick man kliva upp tidigt för skulle klippa mig klockan nio. kommer aldrig klippa mig nå mer. hade faktiskt jävulskt långt hår, och tror ni inte sathelvetefitjjasnjfe klipper av håret på mig? har fan bara till axlarna typ ;s är så jäkla förbannad man kan bli. dock så träffade jag therese efter så då kändes det lite bättre iaf, men nu är jag lika förbannad igen. gah.. ska sova nu ¨pusshejdåldas.,ad...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0