vet du hur jäkla snygg du är?


tjenis, tänkte fatta mig kort för jag ska slänga mig ner på sängen och se på en film, yes you know STEP UP heh. bata för att det är så jäkla bra, plus att mannen där är grymt snygg också, det är ju inget litet plus heller ;). ah iaf så vad händer ikvrå? nah inget spec. tappade suget fullständigt kan jag ju säga. fick as god mat av mor och far och medans vi såg på modo närom spelade :) fyfan va bra dem är ändå lixom :) aja. sen så snackade jag med några om att dra på en fest dock så ah .. jag tappade lusten, tack vare .. ah tack iaf :):):):) or not! aja skitsamma. min mor kom nyss in med en marabou och nå annat surt godis till mig så ska som sagt se på film och softa istället. ska kolla vad min mor och far gör också, dem kanske vill hitta på nått haha ;) orkar inte va med nå andra ikväll. men har faktiskt inte vart hemma på väldigt många helger nu så kan va skönt att bara stanna inne denna :)

och ska nog upp ganska tidigt imorn för ska va snäll och hjälpa far he upp båten satt, inge kul men såklart man är snäll lixom. sen har jag dock inga andra planer. eller har lite skolarbete jag måste göra, om jag inte kanske ska göra bort det nu? ah som sagt så ligger jag redan efter, hur satan lyckas man? aja dock så känns inte det så roligt på en lördagkväll men? aja skitsamma. får se om jag orkar hah :) för isf så kan jag kanske ta en springtur imorn ist, eller iaf en prommis. jaja det får vi se :) lär ju blogge lite snart igen om jag inte somnar eller går ut. heh aja puss

vet du hur jäkla snygg du är? det kan upprepas. vet du, seriöst, hur snygg du är???
mmmmsmällter haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0