åt på waynes med tjejerna


woho, skola som vanligt. efter en lektions karaktär på morgonen så skulle vi ha estetgrejs, dock så stog det på nån "tv" att allt sånt skulle börja nästa vecka ( och vi vart ju grymt glada som sagt ), dock så skulle vi isf ha rast i tre timmar ( lunchen där i rastenrå ). ( ja nu räcknar jag upp alla hah ) så jag, mathilda, therese, celina, jasmine, alina, mimmi och sandra gick lite på stan sen gick vi och åt på waynes :) as gott. när vi va där så köpte jag även en ny foundation och puder, hoppas det blir bra :) lite nya grejs och färg satt.
dock så hade vi visst lektion för några av våra ( jätte trevliga ) klasskompisar hade gått och sagt till att dem ville ha blabla osv. så ah vene hure vart men det va skönt att slippa gå i äckelskolan och va med tjejerna, allihopa tsm :).
aja sen hade vi två lektioner till sen slutade vi, så jag åkte hem och har pratat lite med mor inför helgen osådära. sett på oth, och nu sitter jag här heh. ska snart åka och kirra litt godis om jag orkar. sen får jag se hur kvällen blir. antingen utgång eller hemmamys :) om det blir utgång hoppas jag det blir kul, hade roligt förra helgen iaf. fest hos therese i fredags med massa, sen på lördagen så drog jag och nå andra till nån .. fredrik? aja vene men kul vare heh=) dock så har jag inte bestämt mig än men hoppas ni fåre trevligt för nu ska jag gå och kolla om vi ska äta snart, fett hungrig heh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0