nu har ännu en till helg gått


woho nu funkar min kära moppe underbart igen, ah jag kommer till det snart ;D
ah det vart ju utgång igår endå med typ mathilda osv. kvällen vart ganska kul. dock så skulle jag få skjuts av min mor till mathilda men då kom hon på sen att hon druckit lite vin till maten så då gick ju inte det så då tog jag moppen dit så skulle hon hämna mig senare. dock så haren hållt på och typ sära sig hela tiden, dendära .. ah jag har glömt namnet nu men det är nått som typ "hackar" så den inte går framåt ibland. dock så stannade den helt hos mathilda så fick ställaren nånstans haha. blabla fest blabla. sen kom mor och jag berätta osådär och hon vart ju inte så glad för hon har sagt att jag skulle kolla upp detdära men lätt för mig? jag kan ingenting om moppar, som sagt vet inte ens vare heter som dampade haha.

aja sen nästa morgon när jag vaknat och far kommit hem från systers match så åkte vi och hämtade den med en släppvagn ( hej om ni såg oss heh ), dock så hittade vi ju felet osv ( jag gjorde heh ). så han lagade det och ah .. det gick på 600 kr :) han vart inge glad heller haha.

vill ni veta vad jag gjorde mer igår? ;) heh efter detdära så satt jag bara här och städade ( snabbt som satan ) inne på rummet, för man vet ju aldrig om nån skulle gå in hit, aja nu sere m-y-c-k-e-t bättre ut iaf. och det känns lite skönare för mig;p kommer lixom in genom dörren nu hehh. ah iaf, min far fyllde år i torsdags ( ah den 11 september, jag vet;P ) så han skulle ha lite "kalas" för några kompisar till dem osådär. så det skulle komma några stycken kan jag ju säga haha.

aja så under >dagen< så vart det dusch osv, städa, hjälpa mor med maten blabla, osv. hann knappt bli klar med allt haha;p dock så skulle alla komma runt klockan 6 och jag va döds hungrig, hade typ ätit en banan på hela dagen hah. dock så ringde mathilda och vart jag höll hus, för vi skulle till en annan mathilda med massa på förfest osådära, dock så visste jag ju inte när vi skulle dit så aja .. så jag snabbåt lite och drog iväg haha.

va först jag och typ 5 tjejer om jag minns rätt. sen kom det massa killar osådära. sen när vi drog vidare gick vi till nån och va där. träffade massa gamla kompisar må jag ju säga :) trevligt. dock så vart det nått så alla fick gå ut osådära och då drog typ alla hem som jag varit med osådära så då drog jag också. hann bara komma till tidningen dock så kom daniel så snackae med han lite innan jag drog .. eller ah nå timmar hah;p sen somnade man gött ( alla hade dragit hemifrån som tur va heh ). somnade runt fyra maybe :) skönt. dock så vaknade jag grymt tidigt idag ;s gjorde det igår också, har ju typ ställt in mig på "skoltider" lixom, as drygt;p dock så somnade jag om till typ 12, as skönt heh.

vafan ska man göra idagrå? blir nog att jag småplockar lite på mitt rum och .. vene om vi har nå läxor? ah jag tror det;p dock så ska jag ta lite fika nu och se på film har jag bestämt heh. tror jag ska se in good company heh. den fick jag av mor när jag låg på sjukhuset. dock när jag såg den där så somnade jag ju bara så fattade ingenting :) haha så får seren nu istället. va ska ni göra rå? nå förslag på nå kul? ja mena, det är ju faktiskt helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0