" kom igen nu mat-hilda kör för fa'an "


woho hade skola idag från 08.00 till 16.40 idag, men guuu så trevligt då, när jag kommit hem och ätit så somnade jag heh. dock så när vi hade idrott idag så åkte jag hem ( ont i halsen ) och åt en banan eftersom det va .. äckel soppa idag, fyfan. så man skulle klara sig ända till middan heh. vi slutade dock så sent pga att vi såg på en film. så imorn får vi sluta tidigare. börjar 12.15 imorn för vi har ingen matte ( och i vanliga fall har jag sovis till 10 satt ) och sen har vi engelska i 2 h och svenska i 1 h. ganska soft dag endå, hatar dock engelska lärarn, men det gör ju hela klassen så. sen funderar jag på att gå och kolla på en innebandymatch imorn, damlaget ( "mitt" lag ) mot p92 eller varom nu heter, skulle va kul att se :) ska dock bara få med mig nån heh. klockan 19.00 imorn i öbackahallen för den som vill se lixom.

aja i måndags ( ah har ju inte hunnit skriva heh ) så vare skola, sen gick jag och fikade med therese, mathilda, jasmine, mimmi och frida, mycket trevligt heh :). sen gjorde jag inte så mycket mera, typ duschade och sånt, chillade litt lixom ;).
och i tisdags så vart det ju också skola ( he he ), minns inget speciellt från det dock... sen åkte jag hem och åt och packade ihop lite grejs och sedan så sov jag hos mathilda. vi har hittat våran älsklingslåt må jag ju säga, för vi dygnade den hela kvällen hah. vi hade även moppecrusing(?) hahaha! fyfan va man frös. vi såg även på Balto, ingen som sett den? AS BRA JU, min favvo-film när jag va liten :) heh. somnade dock runt 2 så vi försov oss lite heh. så vi kom ( dock ) bara typ 10 min försent. och då fick vi veta att vi hade engelska glosor till idag, hehe ops....

som sagt, haft en lång idag men skönt att det snart är helg iaf, F - E - S - T nån? ;) ( näe jag vene varför jag har börjat skriva med sånahära " - " i orden, känns jävligt fjortisaktigt så tror jag slutar nu haha;p men aja det är fint ju? hihi) vad händer för er i helgen rå? skriv en komentar eller så :) alltid lika trevligt hehhhe. men nu ska jag gå och hämta lite vatten, sjukt törstig (???) aja :) hoppas ni har och haft en trevlig vecka. btw måste ju bara säga grattis till bik sk's a-lag i fotboll som vart etta, grattis lixom! :) heheh herråååå



min och mathildas låt för kvällen, seriöst, as bra jue? hahaha fyfan :)
( ja den är gammal, jag vet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest

2008-09-17 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0