det luktar sprit överallt


tjoho har precis "tvättat" min väska och kofta .. ahjo igår så vart det lite blött. mathilda hade lagt ner sin hb i min väska och det va en as dålig kork oså så ah den läkte utrå, kul att jag hade min VITA kofta där också, hela väskan och koftan luktade som satan, fyfan. så har typ blött upp det nu osådär, trevligt..
ni ska se mina brännsår på fingrarna, spyr nästan av synen, fyfan. tur att plåster finns<3 hihi.

va gjorde ni igårdå? ahaja. själv så började dagen med skola ( woho! ) och sådär. sen åkte jag typ hem runt 1 och somnade så skönt så. och ah jag sov nå timmar också haha. såg på oth och gick sedan och duschade. åt middag. fixade till mig lite och åkte sedan till mathilda på förfest med några. sen drog vi vidare ut till nån fest i näs(?) aja haha. va där ett tag oså tills vi åkte in till stan igen osådär. ganska soft kväll endå, om man bortsker från tre saker typ ..

och woho igen, nu äre lördag igen, och snart är helgen slut. hatar skolan. vill ha sommarlov varje dag. tänk vad jävulskt skönttttt! dock så har jag inte bestämt mig för vad jag ska göra ikväll, antingen fest eller bara tare lungt. hm aja vi får se haha. lär ju skriva igen snart endå satt heh.

innan jag drog ut igår, när vi åt middag så hade far min lagit på tvn, ah ni vet tv-pucken? ganska kul att se faktiskt, eftersom det är dem som är lika gamla som mig som spelar typ :) och igår så spelade typ "dalarna" mot sthlm, och vem satan ser man inte som står i mål? jo henke rapp :) dock så kunde jag inte se så mycket men min far sa idag att det va en bra match och att sthlm förlora hehe ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0