en varm kopp med fruktte, si


sitter nu i en mörkblå soffa i det stora vardagsrummet med en far och en mor. har framför mig en kopp med fruktte, två "rostingmackor" med smör ( ja bara det heh ), tre klyftor citron ( ni ska se mina miner hah ) och nu kom mor med en maraboukaka med apelsinsmak som jag fick nå rader av. det låter inte lite gott va? heh as gott! ni ska få se min dessert som jag gjorde igår lite senare kanske, inte lagt in nån bild än hihi :)

min dag har bestått av skolan ( många promisar dock ) och eftersom det va äckellunch så drog jag och theres till waynes och åt där, as gotttt ja! :) hah. sen kom man väl hem runt halv fyra så fixade mat till min syster som skulle på träning, snäll som jag är. satt mig och kollade på oth ( snart behöver jag inte skriva det längre, för ni vet ju att 16.10 så ser jag på det heh ) och drack lite o'boy heh. sen kom mor och far hem så åt med dem och satt och snacka med dem oså. sen lite plugg oså ( dock mest tv, ops ) och nu har man sett på nån serie som mor sa skulle va bra ( de varen inte dock ) och sen så har jag FAKTISKT sett nyheterna!!! ganska coolt :) typ första gången haha.

nu ska jag .. sitta här ett tag eftersom jag börjar ju kl 10 imorn, palla sova nu dårå heh :) dock skulle jag behöva det, va as trött .. ah innan jag åt citronerna haha. men ah som sagt, lär väl sitta här ett tag sen duscha oså. så får se om det blir nå till inlägg, men säger godnatt nu isf om det inte skulle bli så, så .. GONATT=D

btw, vet ni hur jäkla gott hallon-grejen va eller? MUMME :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0