lite hallon när du åker frittfall?



seriöst nu, visst ser det gott ut? JA MENA DET! så jäkla gott :) ska göra det snart igen hihi. dock som min far sa "det vart ganska mycket" ahjo det vart det men alla åt upp allt endå ;) men isf så kan man ju ta lite glass till? eller frukt? eller om man gillar chokladpudding? eller nått annat. så man får flera smaker, annars kan det bli ganska mycket. aja jag tycker ni borde prova på "hallon-grejen" heh :) och btw gu va vaniljstången luktade gott, nå jävulskt :)



HAHA DÄR HAR NI BEVISET! ja jag må ju säga det, bara jag kollar på bilden så får jag den "kittlande känslan" i fötterna ( och hela kroppen ). ja det va bland det bästa jag gjort, man fick en riktig kick av det ;) hehe. typ nära döden upplevelse ;D. dock så har jag ju knäppt med min kamera på ett kort vi köpte rå ( som bevis heh ) så det vart en väldigt konstig bild men orkade inte fixa nån bättre. förlåt du där till höger, vem du nu än är.. och jag måste ju tillägga, det va ganska kallt om benen, satt och hackade tänder där uppe.
det står på typ "kortet" vi köpte att det bara tog typ 2,5 sekunder att "falla" ner, NO WAY säger jag bara! kändes som en evighet haha! aja så jäkla skönt att jag gjorde det. har typ gått och sura över att jag inte åkte förra året haha. men nu äre gjort :) aja nu ska jag städa heh... fan va jobbigt, klockan är fan snart tolv? aja då har man ju börjat iaf :) det jobbigaste är att börja faktiskt .. fan va drygt. aja SKA göra det nu. P-u-S-s.. eller nått sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0