bara så ni vet så ..


.. om exakt 24 dagar fyller jag år ( som ni ser till höger, om ni nu inte sett det redan ). vad ska jag önska mig? nytt rum (!) heh, systemkamera skulle sitta fint, ny tv, lite smågrejor, pengar, ah vad med? typ det ja.. seriöst, det är ganska tråkigt att fylla år när man blir äldre. när man lämnat lektiden lixom, för då kunde man önska sig massa leksaker osv. nu äre bara typ dyra saker osådär. blir ju inte lika mycket presenter dåju:( heh, eller inte för mig iaf haha.

visst snabbskrev jag ett fint inlägg innan? hade inget att göra eftersom jag va klar osådär. dock så sa han precis när jag börjat att vi kunde sluta som va klar typ. så då rusar man ju iväg ofc heh. dock så verkar jag inte vara lika snabb och smart här hemma .. min nerladdningsgrej är helt cp?! det funkar inte.. blir så jäkla förbannad.. inte på nån dator! vafan gör jag för fel nurå?.. så N-U ger jag upp äre enda jag har att säga! har fan lust att åka ner och hyra en film bara för att lixom. men det orkar jag inte.

aja va har ni gjort idagrå? själv så började man klockan 8.25. hatar sån sjuk sovmorgon. ja mena, till vintern när man ska ta bussen oså, kul att va 25 min innan? neeeeeeeh. jaja sen vare bara typ vanlig skoldag oså. sen så gick jag på stan med lina och anna, det va ett tagsen må jag säga, mycket trevligt ;). hittade dock inget, eller jo det gjorde man väl men funderar på att dra ner till sundsvall / birsta på lördag / söndag och shoppppe litt där ist. känner mig jävulskt tråkig just nu, samma samma kläder hela tiden, dock äre ju inte så men känns verkligen som så! dock så får jag se hure blir :) kanske åker med mor denna gg tom eftersom jag är ute efter skor, jacka osv ;) heh..

woho, det blir nog ( troligen ) min första träning imorgon ( på vääääldigt länge ) med innebandyn, ska bli grymt kul. dock så ah, får väl tare lungt eftersom jag fortfarande inte är frisk, och kommer dock inte bli det heller. är fan alltid lite små sjuk satt. orkar dock inte vänta längre. missade ju matchen mot killarna som jag fortfarande surar lite för heh. och sen äre första matchen nu till helgen, hoppas det är hemma så man kan kolla :) för spela blir ju inget heh..

shit vilka inlägg jag kan få till ibland heh.. näe nu ska jag gå in till köket och va lite social med min kära familj och min farbror som kom på besök. ska dricka as mycket sommarsaft och sura över cp-datorerna ....

Kommentarer
Postat av: linalibell

JAG HOPPAS ATT DU BJUDER HEM MIG TILL DIG PÅ TÅRTA!!!! (observera att jag är phett serri!! )

2008-09-22 @ 23:38:10
URL: http://linalibell.blogg.se/
Postat av: Anonym

dock så vet jag inte, ja mena du vill ju bara komma pga tårtan :/:/

2008-09-23 @ 19:13:19
Postat av: Linda Billström skullere va ja

dock så vet jag inte, ja mena du vill ju bara komma pga tårtan :/:/

2008-09-23 @ 19:24:06
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/
Postat av: linalibell

jag lovar, du får ett paket eller två.. + ett trevligt sällskap:D SNÄLL!haha=)

2008-09-24 @ 16:15:50
URL: http://linalibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0