det är inte alltid så lätt

Lina säger:

det är vägg i vägg med olarys om inte i samma lokal till och med;p

Linda, säger:

dock så .. vet jag inte vart olarys ligger???

Linda, säger:

=) heh

Linda, säger:

ska fan flytta till storstan och senvirra bort mig och bli uteliggare

Linda, säger:

dendu

Lina säger:

mitt i mot tetre. ehm, brevid fanny?=)

Linda, säger:

ahpkej;> ja men då vet jag ju

Linda, säger:

dem brukar ha sportkvällar där .. tror jag;P

Linda, säger:

eller vene

Lina säger:

ja, olarys är en sport bar / resturang.. de sänder hockeymatcher osv där=)

Linda, säger:

fan va cool jag är=)

dock snarare, fan va dum jag är haha! aja så kul har lina varje gång vi snackar, jag är alltid helt borta om vi ska nånstans eller nått sånt. menmen tur så har man mor min som får förklara ( om det krisar ;) )....
aja, efter en sånhär pinsam början så kan jag ju fortsätta med att säga att jag försov mig idag till 11, såg att jag fått massa sms om "vart äru?;o" osv, skönt att man är saknad då ;);) hihi. somnade dock om när jag fattade att det inte va nån ide att kliva upp lixom, bättre att sjukanmäla sig helt lix. dock så ringde theres och väckte mig 40 min efter så det va väl bara att kliva upp, palla somna om .. tre gånger? ;) heh ja.. fick tanken att jag kanske skulle ta på mig lite kläder och ge mig ut och springa lite, dock så hann jag bara kom upp ur sängen så började man må as illa osv, våga veta detaljer ;). så har bara vart inne idag, kollat på massa filmer osv. ska fortsätta se på nån nu, dock vet jag inte vilken. help me? antingen 300, first daughter eller just my luck. har dock sett alla tre så spelar ingenroll. tror det blir nr 2, kommer knappt ihåg vad den handlade om haha. och nr 1 .. ah asså jag gillar krigsfilmer men det är bara lite för mycket, hatar dock näre inte är typ "riktiga människor" med osådrä. aja skitsamma :) ni får vl höra sen vad jag bestämde mig för. för nu ska jag hämta lite vatten eller juice eller nått annat och mumsa på litt ballerinakexxxx heh. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0