och igen, taren du med

JAG SJÄLV

Mig själv med tre ord: me, myself and I
Jag ville bli när jag var liten: florist
Är du kittlig: ja alldeles för mycket..
Mitt rum kan beskrivas som: fult..
Spelar du något instrument: nejtack
Något du absolut inte äter: typ sniglar?
Vad sa du senast: "tack för maten;P"
Det här är jag bra på: inte mycket
Brukar du svära mycket: ahjo, dåligt
Vad vill du jobba som: vet inte än
Gillar du att sjunga: hatar min röst
Gungar du på stolen: ibland ja
Vilken hand håller du gaffeln i: vänster
Anser du att du är stark: om jag vill
Använder du knark: nej satan
Tänker du någonsin pierca eller tattuera dig? maybe


FAVORIT

Färg: svart, vit, röd, grå osv
Mat: inbakad fläskfilé blabla
Låt: många många
Ämne: typ bild och matte;P;P
Plagg: leggins och nått
Skor: tygskorna, älska
Ställe: jadu? inte hsand iaf
Tidning: har ingen favvooo
Film: många många
Bok: har ingen favvooo


SENASTE

Person som sovit i din säng: jag?
Person som du pratade med: far min
Person som du gick på bio med: anna tror jag
Person som du gick på stan med: anna och lina
Person som du skällde på: vene
Låt du hörde: lil rain - adore you
Film du såg: typ vene, nån igår
Mat du åt: pannkaka, hehhh
Kram: vene faktiskt, räknar inte
Puss: ja men derrrru;>
Känslan: nervös som satan
Resa: åkte hem från skolan
Glädje: vene,orkar inte tänka hah
Dröm: kommer aldrig ihåg mina drömmar
Person du träffade: mor och far
Pratade i telefon med: mor
Personen du fick sms av: anna
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig gjort?
Gången du var utomhus: för nån timme sen
Hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpte: tuggummi idag


FJORTIS

Hur många foundation har du: två
Hur många puder har du: tre
Hur många mascaror har du: sex
Dricker du för att det är roligt: ahjo
Har du en bästa vän som är fjortis: nej
Använder du uttrycket omg: ibland kanske


VÄNNER

Har du en bästa vän: nah, många
Vem säger du allting till: inte till nån ;)
Vem förstår dig allra bäst: många
Vem kan du inte leva utan: familjen och vännerna?
Vem finns alltid där: många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0