en lördag som är ren, ja se på fan


tja har nyss duscha och innan det slevat i mig lite mat ( blää för första gången ). nirå? jahja. matchen gick inte så bra, vi förlorade med 3 - 9 eller vare va. men alla spelade bra så men aja. kom hem runt tre och började städa och .. ah nu är jag klar iaf :) riktigt najst!! vet dock inte vad jag ska göra nu men, kanske se på film och ha tråkigt eller ta tag i saken och hitta på nått. dock så blire sundsvall imorn och shopppppe litt så måste ju upp tidigt oså, så inge fest iaf, dock äre lite sent med det nu men jaja. aja ska dra på mig lite mera kläder och kolla vad som händer i hsand denna lördag .. ingenting troligen men ändå.. heh puss på munnnn heheheheheheh
modo vann förresten, jävligt bra må jag ju säga :):)

fyfan va jävulskt mesiga ni två är, håll ihop hela livet ni, så får vi se vilka som har kul..
man kan ju faktiskt vara flera? eller hur? hahaha skrattar så jäkla mycket åt er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0