lite bilder som jag inte visat, kommer nog fler .. maybe, maybe not


lille william och jag, så jäkla söt unge haha ;D

i stockholm, billströms konditori och cafe för den som inte kan se
jag och mor tyckte det va ganska coolt så tog en bild, dock vare stängt men..

i stockholm, grönan, ursäkta håret men det satt i en knut i början men ah efter några
karuseller så .. ah vene vad det vart men. jag och pappas kusin ( när jag va ner med familjen)

och igen ... ni ska få se ett bevis sen heh, ett bevis på att jag åkte frittfall. dock är
detta extrem eller varen nu hete haha, as kul. eller hur anna?;)

stockholm, grönan, dåligt väder typ;p

käkade hos min fars kusin, och dem hade den gulligaste hunden;D

hos pappas kusin i stockholm som sagt. min far verka tycka jag är rolig,
annars så vet jag inte varför han ser ut sådära haha.....

i stugan, ganska fint va? :) dock inte just där våran stuga ligger. den är åt
höger nå meter bort bara. va på bäver upptäcksfärd haha.

som sagt .. en bäver ffs! kolla ;o när man zoomar in ser man t.o.m håret heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0