tur för henne att hon är lärare...



tja läget? ah som sagt, jag är as dålig på att "börja ett inlägg" men det får bli såhära iaf. fick nyss besök av två små pojkknattar som seriöst trodde dem skulle få låna moppen min, hi hi icke det näe?! :)
haha aja, har ätit och nu ska jag bara ta en snabbis dusch, känner mig grymt smuttsig? vene varför eftersom jag duscha imorse men har haft en förbannat dålig dag ( ah jag är sur fortfarande ) så det måste vara det. kom typ försent, dock bara nån minut men endå, dock så hade vi ju engelska så hon vart ju inte så glad hihi. dock så är hon ju aldrig det så det är lungt.

HAHA och vet ni? jag vart as sur för detta haha. hon gav oss en bok var och sa att på en av sidorna så fanns det typ 30 ord, och vi skulle skriva ner dem vi inte kunde, och då sa jag "om man inte kan nånrå?;P" "men då fåru väl skriva ner allarå?" "ehhhh okej?" varför jag sa så va för att vi hade bara 10 ord förra gg som vi skulle skriva ner nu och nu ah jätte många? dock så kommer hon efter en stund och halv viskar till mig och pekar på ett ord "detta ord kan du säkert" och ah gissa vare va? bitch HAHAH hade lust att döda na. jagba "eh va menaru med det?;P" "vadåååå? inget?=)" HAHAHA? öh "okej". aja ska ta en dusch nu och sen åka och kolla på matchen heh. vi ses därdå :)
btw, lägger in en bild på mig för att understryka bitch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har ni som engelskalärare?:s

2008-09-18 @ 19:47:23
Postat av: Linda Billström

nån camilla;p

2008-09-20 @ 12:39:13
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/
Postat av: Caroline

HAHA, alltså .. vet inte hur jag hade reagerat ;p

2008-09-20 @ 21:53:06
URL: http://carolineberglund.blogg.se/
Postat av: Linda Billström

haha om jag säger såhära, jag är fortfarande förvirrad ;)

2008-09-21 @ 22:56:48
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0