tagga.. tagggga såklart!


det vart inte bättre än såhära, ska fixa en ny såsnart jag får nån bra ide .. dock läre ta ett tag. help please? aja igår så såg jag på filmen First Daughter eller huren nu stavas. så funderar på att se på nån av dem andra filmerna nu. sen så ska min mor göra litt slingor som sagt, yes hon är snäll och är t.o.m iväg och köper åt mig, tackar tackar. men iaf har grymt ont i huvet nu ( ovanligt va? nej .. ) så ska göra klart allt så fort som möjligt och sen lägga mig sååå tiddddigt sooom möjjjjligt. dock så läre väl bli runt 12 ändå haha. sen blir faktiskt skola imorn, om jag orkar... det är ju den första oktober imorn, soft. bara 17 dagar kvar dårå ;; heh. aja nu ska jag se på nån film och äta clementin(stavning?) eller banana, as gott :)

som sagt, 17 dagar kvar nu! taggga!
helg om 3 dagar, taggggga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0