ops jag försov mig litt eheh


tjolahoppp jag försov mig heh. vaknade typ kvart i 10 och jag orkade inte stressa så är fortfarande hemma. dock så hade vi matte så det va inte så viktigt, det kan man ju ta igen om det skulle va så. sen har vi lunch så jag äter hemma istället ( en fralla och sen så hade jag sparat lite sån dära "dessertgrej" så har tagit lite sånt och blandat i lite mer hallon, fyfan va gott, bra start på dagen heh :))
sen har vi två lektioner, dock så ska vi ut och gå och göra som vi gjorde igår, vi håller på med nå grejs .. ah jag vene vad vi håller på med om jag ska va ärlig, lärarna kallar det för "kul-tur" HEHE as kul, not?.. aja vi har blivit indelade i grupper och sen har vi fått en byggnad var, jag fick vita bandet om ni vet va det är och sen så fick jag och maxim femöringarna, ah nån staty typ. aja iaf så gick vi ut igår till alla ställerna och sen fick man berätta om sin sak osådär, dock så berättade jag igår, och tror ni inte jag hade glömt bort det så hade inga stödord eller nånting men fixade det ändå heh. dock så hann vi bara med typ halva klassen så vi ska ut igen nurå. vet ni hur jäkla varmt det va eller? jag hade inget speciellt mkt kläder på mig men höll på att dö ändå haha. många gick i t-shirt oså bara haha. aja så jag ska gå ut och kännahur varmt det är och klä mig efter det haha.
aja nu så ska jag äta upp och kolla på björn gustafsson och skratta lite ;D älskar pojken ffs haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0