ni ska se mina händer


woho brännskadan nr 2 .. dem senaste 72 timmarna .. eller ah typ. först i lördags så skulle jag hjälpa mor och ta ut en potatisgratänggrej ur ugnen och den va lite varm så jag råkade smälla upp ena handen i "taket" på ugnen, AJ kan jag ju säga. två fingrar vart brända haha, har ett fint Hello Kitty-plåster på ena nu :) rosa och fint haha!

sen nu kom min brännskada nr 2 som sagt, när jag körde hem med moppen så ah den dampade ( även om far har bytt nå grejs påren ) och stannade. så jag fick nästan lägga mig ner och sätta tillbaka grejen som åkte av. och moppen hade ju blivit riktig varm så tror ni inte jag råkade smälla upp ( den andra ) handen så nu har ett av fingrarna och brännsår, mysigt. funderar på att gå och hämta ett till Hello Kitty-plåster hihi ;) dock så mobbade alla mig idag för dem :( as fina ju!!!!! min lillasysters haha. men hon va snäll och gav mig en imorse :) ni kan få se en bild sen ;)

Kommentarer
Postat av: therese

fin blogg :)

2008-09-15 @ 17:09:23
URL: http://susannattherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0