lite nya färger till en bra film


fin dag idag va? grymt varmt som vanligt. det är såhära höstdagarna ska vara! så jäkla mys. dock så när jag körde till och hem ifrån skolan så fick jag massa löv i huvve, va lite drygt haha. lär ha sett kul ut när jag kom med massa löv på hjälmen hehe.... aja jag skrattade iallafall ;) hela "vägen" vart typ gul, röd och orange, älskar färgerna må jag ju säga!
dock så har jag bytt ut mina älskade löv som jag kämpade(!) så mycket med, till lila, ja ni som känner mig riktigt bra, ni vet att jag älskar färgen! och orange, men man måste ju förnya sig litt :) ska snart försöka fixa om headern också så det kommer se lite fult ut ett tag till, sla försöka fixa till bakgrundsfärgen också, tror jag ska satsa på en liiiiite mörkare. aja ni får väl se sen :)

har precis sett klart en film, Gone Baby Gone heter den, as bra!!! ja faktiskt :) se den! sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mera denna kväll, den bara flöt förbi ;S åt middag ganska sent osådära. och när jag kom hem efter skolan ( runt halv 2 eller vare va ) så somnade jag ( as trött!! ) och vaknade lagomt till one tree hill ( ställt in min "kroppsklocka" på att vakna då, ganska praktiskt må jag säga ). sen kom min syster och far ( och min mor senare ) som varit på sjukhuset hela dagen typ. ah min syster opererade sig för typ tredje gången(?), eller vene men nått sånt. ahjo inge kul men hon verkar må bra iaf, huvudsaken :). dock så kommer väl inte denna operation hjälpa heller satt.. aja så då kom dem hem med en godispåse från jamjam till mig, tackars hehhh. så har ätit på den ikväll ;).

dock så skulle jag ha städat ikväll, men då ville min mor se filmen osådrä så då såg jag med henne, och far då såklart. ( ahjag har haft en lugn och skön kväll ikväll heh ). så det vart ingen städning för mig.. dock ganska sur på mig själv  för det, så nu när alla gått och lagt sig ( utom jagrå ) så ska jag sätta igång och röja lite här inne, DET BEHÖVS! sen så ska jag fortsätta imorgon, nu jäklar ni!! ( alla som känner mig, jo jag ska faktiskt göra som jag lovat för en gångs skull!!! )
dock så har ( "mitt" lag ) damlaget match imorn ( på öbacka klockan 12.30, kom! ) så ska åka och kolla på den så därför måste jag fixa lite nu på kvällen, annars blir jag aldrig klar, och vad ska jag annars göra nu lixom? lika bra ;) heh.. aja nu ska jag bara lägga in lite bilder och sen städa lite, ni lär få höra av mig om en stund igen, troligen ;) önska mig lycka till .. eheh

update: 23:51
btw, träningen gick ganska bra, dock så sög jag jävulskt mycket. men ja mena, första träningen lixom? hoppas nästa går bättre men va ganska nervös och kände mig allmänt ah .. äh .. vart jävulskt förbannat att det inte gick som jag ville, så när vi på slutet körde match så bytte jag ut mig lite fortare än vad dem andra gjorde. gick inge bra då alls. det gick väl, men inte som jag ville som sagt. dock så vart man ganska glad när tränarn fråga om man va hemma nästa helg, för isf så skulle man få spela. ahjo det stärkte mitt självförtroende lite grann, inte för att det betyde nått speciellt men ändå, känns kul att veta. aja nu ska jag kila som sagt, skulle bara tillägga detta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0