lite av vad som hänt under tiden


ska jag berätta litt vad jag gjort den senaste tiden rå? okeeeeeyyyy läsrå....
i söndags så va jag på dop för molly, min älskade kusins barn :) i lördags och fredags så va jag på fest som sagt.. nån dag så va jag och kollade på nån handbollsmatch, nån dag nollning, fotbollsmatcher, vart med några osådära. och övriga dagar hare bara varit typ skola oså..
ahjo har gjort mer men orkar inte skriva, känns lite sent lixom haha. aja lite läxor har vi allt fått må jag säga. tror jag fått i uppgift att skriva om mig sjävl antingen på svenska eller engelska typ tre gg, och sen om mitt kära rum också, sjuka uppgifter..

aja nu ska jag försöka få igång kvällen så jag inte blir hemmasittande, snart orkar jag fan inte dra nån stans haha as trött. aja hare kul rå som sagt :) drick lungt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0