grattis på födelsedagen far yes


närå det va ju inte lite pinsamt eller så, nejrå. jag upptäckte .. okejdå, en av mina trogna läsare upptäckte att jag råkat skriva "barn- och framtids gymnasiet" ... det ska ju vara fritids? eller har jag fel nu istället? gah jag vet inte ens vad jag går för nått? smart, mycket smart tjej.
aja nu sitter jag på min säng och luktar bebis, yes i do that! haha. min far fyller år idag så .. kanske ska ta dagen från början istället? okej nu så..
dagen börjar att jag ger mig av till skolan klockan 10, för vi har ju som sagt sovis tills då. har matte, äter (äckel) lunch, engelska (med äckelcamilla, ja hon är seri dum i huvve..), svenska och sen åker man hem för dagen runt kvart över tre. ganska soft dag för den som vill veta lixom. sen när man kommer hem skriver man klart sin "uppsats" om mitt rum, yes jätte roligt ämne.. ser på one tree hill, sen tar man en snabbis dusch och byter kläder ( hade mjukisar så ville byta ja ). hjälper mor med den FRUKTANSVÄRT goda maten, inbakad fläskfilé i smördegs grej. aja as gott iaf :) sen kommer farmor och äter med mig och min familj, pga far fyller år som sagt idag. trevligt att träffa henne lite sådär :). sen så skickar lina finfina bilder på min familj jag m-a-y-b-e lägger ut sen här, om jag vågar heh. dock så ropar mor och frågar om jag vill ha fika, dock vill jag inte det ( gillar inte tårta längre, och är inge förtjust i kakerna som fanns satt ) men är social endå lixom, yes box. när man kommer in i vardagsrummet märker man att det sitter två filurer till där heh. micke ( pappas och mammas kompis ) och hans 8 månader gammal son william :) gahh så söt! så jag och julia satt och lekte med han hela tiden ( och såg även på mycket dåliga idol dock), han bara skrattade hela tiden. han älskade min tröja också, ah den vart dyngsur av hans spööött. myrre unge, jag som va snäll haha. dem åkte för ett tag sedan så nu sitter jag här och tar tag i kragen och skriver lite. har fått lite klagomål :/ hah. näe men vene varför jag inte skrivit men haft annat för mig känns det som satt. aja ska fortsätta nu lixom :) lägger in lite bilder i nästa inlägg heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0