fyfan va kul det (hoppas) ska bli :)


gah om 20 min så kommer anna och hämtar upp en. yep min första träning för i år, vet ni hur nervös jag är eller? ganska pinsamt... men så äre hah;p va fan ett bra tag sedan jag höll i en bandyklubba, sist vare när vi slutade för säsongen, ah för ett halvår nästan. som sagt, fett nervis.. hoppas det går bra iaf ;s gah vafan, nu skrämeer jag upp mig själv haha. sluta!..

aja har precis bytt om osådär så har inget spec att göra så tänkte att jag kan ju säga hej lixom. som sagt så försov jag mig men kom sen. dock så trodde inte jag vi skulle va ute och gå under två lektioner ( typ 2,5 h ) för isåfall hade jag tagit andra skor osv men woho, har fina skavisar nu som vanligt haha. hatar skor ( nu ljög jag men ändå ).

aja hare trevligt ikv, lär ju komma hem runt 10 eller nått och sen dusch så .. ah iaf ses :) hoppas ni håller tummarna och tänker på mig hehe (A). P U S S G U L L ( minus ett L = pussgul, vafan skrev jag detta för??? hejdå kyckling.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0