förlåt, men orkar inte nå hah

Dagens känsla: typ besviken
Dagens saknad: min mormor
Dagens vill ha: vill ha städat
Dagens vill ha bort: rummet
Dagens musik: väldigt mycket
Dagens sovplats: the bed
Dagens bästis: ingen alls
Dagens älskling: ingen alls
Dagens favorit: musiken
Dagens bästa: min mor ofc


Dagens klädsel

Tröja: linne och stickad kofta
Byxor: svarta jeans
Sockar: typ svarta
Smycke: inget just nu


 Känslor just nu
Saknar mest: jadu, vene
Älskar mest: min mor ofc
Mest irriterad på: två hon
Stör mig på: mig själv
Beundrar mest: min mormor


Att göra/måste göras
Idag: städa som satan!
Imorgon: vene, läxor typ
I helgen: det är helg nu
Måndag: gå i äckelskola
Tisdag: skola och träning
Någon dag så snart som möjligt: ?


Senaste personen som

Sov i din säng: anonym
Såg dig gråta: vene, glömt
Kramade dig: palla hej
Kysste dig: men anonym
Fick dig att gråta: vene
Fick dig att börja skratta: typ jasse
Skickade ett e-mail till dig: vene
Skickade ett sms till dig: jasse
Gjorde dig glad: mor min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0