förlåt, men har man tråkigt så

JUST NU
gör jag:
sitter på min säng och väntar
vill jag: ha väldigt mycket här i världen
ser jag: hela mitt äckliga rum
vet jag: att jag verkligen behöver städa
hör jag: otroligt skön musik yeeees

SENASTE
sms:
från krister
uppringda samtal: maxim(?)
Missade samtal: typ issa
mottagetsamtal: vene doltnr
maträtten: typ nån konstig fisk
låten: Lady gaga blabla - just dance
bloggen: http://lindamariebillstroms.blogg.se/ ofc?
ordet du hörde: "ahtack:)"
mötet med en person: mor och far

HAR DU
brytit benet: nej, nästan bara hih
badat när det åskat: såklart man har
tyckt det varit pinsamt att krama någon: ja
blivit kallad emo: nej inte vad jag vet;P
gråtit när någon annan sett på: ja

SENASTE VECKAN HAR DU
pratat med någon i telefon:
ja
kysst någon: nej
kramtat någon: ja
gråtit: ja ( oth<3 hahaha )
gått upp i vikt: ingenaning?
bråkat med någon: haha tyvärr ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0