can you sing for me again



hej jag har klippt av mig håret, ah som ni ser på bilden ovan. och nej jag är inte naken och ja jag har en vit kläning på mig och ja jag hann inte skydda mig för kameran med kudden så därför skelar jag och nej jag är inte seg...
haha nu har ni fått alla svaren hoppas jag på om bilden så nu slipper man komentera "varför knäpperu kort näru är naken? blabla" "skelar du?" haha. så varsegod, nu behöver ni inte komentera det hihi ;). aja som sagt så har jag inte liiiika långt hår som jag hade innan jag glömde bort att jag hade en blogg haha. näe men förra fredagen hände det, och är gaaanska nöjd, för att vara jag så äre ett ganska bra tecken. för jag hatar att klippa mig, som sagt, jag hatar att klippa mig!! haha så nu vet alla det..

aja vad gör ni på eran söndag rå? själv sitter man här, framför min bärbara, och har en godisskål och ett glas med kall cocacola bredvid mig. håller på att ladda hem en film eftersom lina är snäll och hjälpt mig. nej som sagt jag har aldrig haft det, ni behöver inte mobba mig haha :). aja som jag sa innan att jag skulle se in good company får nog vänta, har annat för mig heh.

såhära ska nog min söndag se ut: skriva en uppsats om min mor / far om hur deras skolår var osv. se på film ( troligen hah ) och försöka förstå vad jag sysslar med när jag laddar ner hahah. duscha på kvällen så man är redo inför ännu en ny dag och vecka i skolan, hata livet lixom haha. ska försöka städa lite på mitt rum, som jag dock inte kommer göra, kommer nog sitta här istället hah. ska vara inte jätte avis på anna som är utomlands just nu, skitunge :( jag skulle ju med ffs! sen ska jag väl fundera på varför söndagar alltid är så slöa för mig haha. näe men det är skönt ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0