brunkräm över hela kroppen


hej hallå i soppan, göres? chilla? ahaja, men mysrå. ( fin inledning va? ) själv har man nyss sett klart på miss secret agent 2 som gick på 3an ikväll. ja jag vet, har sett den förrut blabla, men hade inget mer för mig satt? :) kom på nu att jag borde ha gjort lite skolarbete men aja. har även duschat och ätit middag och ah inte gjort nått speciellt. bara tagit det lungt oså. kännt mig lite sjuk osådära, som vanligt ;P bleeeeee. aja vem satan bryr sig hah.

imorn så blire skola ( woho ) och sen stan med lina. undra om anna kommit hem än? det lär hon ha gjort. palla, nu är jag blekare än hon.. aja får väl ta brunkräm över hela kroppen heh=) nöe men nu ska jag sove litt så jag kommer upp imorn. gonattas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0