birsta för hela slanten


jadu, man har ju stressat lite iaf.. min mor läste i tidningen ( säger hon iaf hah ) att birsta stängde klockan fyra så vi stressade runt och försökte få tag på allt vi skulle. dock så visade det sig att det stängde klockan sex, tack mamma!.. alla skulle ha typ två jackor var, massa skor, osv. ah det som är väldigt svårt för mig att hitta. hatar jackor, dock så älskar jag skor men mina 36or på längden och 37or på bredden vill inte alltid passa dem skor jag vill ha.. yes, lättare med kläder bara.

aja jag hittade en mörkgrå jacka, ett par svarta skor, en svart och enkel kofta, nån lila t-shirt, massa strumpor och strumpbyxor blabla, ja .. tror inte det va nå mer. neh va inte ute efter nå kläder idag satt, dock så va just k-l-ä-d-e-r jag hittade idag, ah bara. först så höll jag inte på att hitta nå skor och ingen jacka men ah det vart bra ändå :) skulle dock behöva ett till par skor, dock inge viktigt :) lägger in bilder sen kanske .. om jag orkar ;)

är ganska nöjd nu, för har fem par skor och tre jackor ( fem med mors jackor som jag kan ha ;) ) jag kan använda i höst och vinter, så det räcker :) men iaf, så har min dag sett ut, hehe, birsta bara. funderar dock på att åka ner nästa helg och köpa lite kläder oså :) såg spec en kofta som jag ångrar att jag inte köpte :/ men jaja, det kommer det kommer ;);).

nu ska jag dock få lite äppelpaj och sen ska jag duscha så hörrrrrs vahhhhh. puss på äppelpaj typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0