"beautiful ass, angelina ass!"


tjaanaa ( eh ah hej ) själv sitter man hemma och försöker komma på en ny design oså till bloggen min. utan framgång dock. så jag tänkte att jag kan ju säga god morgon, god förmiddag, god eftermiddag .. ah va ni nu än vill. har vart hemma idag igen, vene varför men orkade inte gå imorse, va dock as pigg och allt men vene, kroppen kunde inte.. så sitter nu här och väntar på att min mor ska komma hem och fixa lite mat osådär. och hoppas på att hon skulle vilja göra lite ljusa slingor i håret på mig, känner mig så jäkla typ risig i håret satt ;p dock så äre kanske bara jag men iaf =D det är skönt att få fixa till det lite .. aja nu går vi vidare. sen har vi ju träning ikväll men jag tror att jag ska va hemma istället, inte för att jag vill men kroppen verkar vara lite ur funktion satt...

ni kanske undrar lite om min rubrik. ahjo det va såhära att jag och jasmine satt i en trapp på skolan för några dagar sedan och väntade på resten av klassen och då kom det några turkar / negers ( hej mörkhyaderååå ). dem gick förbi oss och uppför trappan och pratade typ engelsk-svenska ( heh ) och sen kollar en på mig rakt in i ögona och bah "beautiful ass! angelina ass!!" och jag lär ju ha sett jävulskt rolig ut. bara kollade på han som om att han va dum i huvve, haha fyfan. fyfan va vi garva efter ;D knäppa jäklar..
jaja så har min dag sett ut / kommer att se ut. tror dock jag ska fortsätta klura lite på designen eller så sätter jag mig och målar lite, vart grymt sugen på det :) saknar bildtimmarna på franzen, ja jag är seriös;>..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0