woho 16 år, *tummen upp*


woho vuxit ännu lite mera? haha not. känns fan skönt att fylla år, eller näe det göre inte. haha. hatar födelsedagar, iaf nu när man blivit äldre som sagt. vill ni veta vad jag fått? tyvärr, måste göra er besvikna. inget speciellt faktiskt, pengar och småsaker typ. inte önskat mig nått speciellt, som jag nu ångrar. för idag så kom jag på minst 100 saker jag vill ha. dock lite sent nu. men iaf så blire ju alltid ;P bra att man fick pengar iaf, *tummen upp*....

skrev inget igår ju, dock så hände det inget speciellt. skolan från halv tio till ett typ. hem och skrev lite på rapporten, såg på oth, åt middag och åkte sedan iväg på träningen som slutar halv tio. fick lite gofika av mor och far sen så satt man själv och väntade på att klockan skulle bli över 00.00 heh. och gissa, jag vann tio kronor för att jag vart utröstad för att få va med på apis ( kolla bilden nedanför heh ), tjoho. sen vart det mys sängen. och idag fick man bli väckt med tårta och paket på sängen, det är fortfarande ganska mysigt. dock så hade jag sagt att jag inte ville för att jag inte hade nån skola osv och dem skulle komma in runt 7 isf .. och ah dem kom ändå.. dock så la jag mig igen och sov till 12, fett skönt :):)

bilden är förresten ifrån i sommras så därför är man brun, yesyes. nu är man ist vit och .. grå och .. ah tråkig. och nu även 16 baaast. aja ska fortsätta med det jag gör nu .. ehm inget =) njuter av en ledig dag. slippa skolan lixom. tack för alla gratulationer btw :):) puss och gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0