va glad vi är idag då


tjoho, MODO VANN med 0-4. såg dock inte matchen men min far va ner och han va g-l-a-d när han kom hem :) såg lite på "reprisen" när jag kom hem efter träningen men då började Mumien på tv så ville se det, älskar filmerna ;).

aja ska jag berätta lite om hur min helg kommer se ut? äh ni får läsa om ni vill höh.
imorgon näre är fredag så ska jag .. vene riktigt på dagen men sen så ska jag äta oså med några tjejer, längesen sedan sist :). på lördag kl 9 åker jag och spelar borta match, hoppas att det går bra nurå;o;s as nervös... sen vene på kvällen. några förslag? fest kanske?. på söndagen blire plugg må jag ju säga. fyfan. har inte gjort nått alls ;s
aja så ser min helg ut i stora drag :) komentera hur eran kommer se ut, alltid lika kul ;;.
ska väl kolla klart på csi sen sova, ganska trött. speciellt efter träningen hah :) puss och hej......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0