lite bilder sen lördags


tänkte lägga in lite bilder. fick några nu av lina, tack tummen upp. ni får se lite roliga bilder sen skulle jag tro ;) "sexleken" hahah! aja det kommer även lite bilder senare sen när vi va hos jasmine.
jag skulle dock ha suttit och pluggat ikväll men det vart inte så. orkade inte. kände inte alls för det. kände inte ens för att gå på träningen. ah det känns lite skumt ;s hade typ "taggat" för den hela dagen och sen när jag kommer hem så slår det av direkt och känner mig bara .. ingenting typ. aja ibland kan det vara så.
berättar mera sen om vad som hänt idag och vad som händer imorn, kolla i tidningen imorn så får ni kanske se mig och mimmi hehe ;). ska fixa lite fika nu och slänga mig ner i soffan och kolla på filmen som går på 5an idag. tror det va 5an iaf, den börjar klockan 9 så ni får pallra er dit nu om ni ska seren heh. brb typ :)















kommer mera sen som sagt :) heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0