under reklamen på feman, hej

Tog denna av amanda berg, bara för att den va lite annorlunda osådär, ja som sagt, lite roligare.
måste tillägga att jag gillar hennes stil!

KLÄDER
Skor:
olika, älskar dock mina nya varma som jag fortfarande inte lagt ut bild på än. det kommer snart.
Sneakers: gillar inte, så nej tack.
Jeans: jeans är inte min grej, eller jag har aldrig hittat den perfekta dock. fast använder just nu mest nå svarta från bikbok.
T-shirt: jadu, använder mest linnen oså isf, men annars stora och pösiga heh.
Underkläder: hm, haha .. typ vene? bh och trosor lixom? ni lär aldrig då veta ;;

ACCESSOARER
Väska: använder mest min svarta, stora väska från wedins. typ axelrem blabla.
Plånbok: jadu, mycket olika. ibland en svart (som jag t.o.m sytt själv och som jag faktiskt är väldigt nöjd över ;)), ibland en lite guldaktig, ibland en stålgrej nivet. vill ha en ny och bra.
Solglasögon: vafan, det är höst nu? snart vinter. palla gå runt och tro att det är värsta sommarn.
Klocka: använder inte klocka, bär däremot alltid med mig min mobil satt.

BADRUM
Tandkräm: ja det vet jag faktiskt inte. nån .. ah vene faktiskt.
Tvål: haha vene här heller, min mor som köper satt? luktar olivgrejs iaf.
Parfym: olika för varje dag typ haha, vanilia grejs, paris hilton, osv.
Medicin: typ inge just nu.. dock pollengrejs på våren och sommarn varje år.
Vitamin: vene vare heter, men för att få mera järn(?) och skit..
Huvudvärkstablett: Ipren eller magnecyl(?)

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: dricker inte sånt, fyfan, vanligt vatten skare va :)
Vin: vene riktigt, men bara vitt iaf.
Bröd: nyttibröd lixom, mår bäst av sånt ju, aiight?;;
Glass: jag är "känd" för min fula blandning, blåbär- och jordgubbsglass.

HEMMA
Säng: haha jag har ingen aning, men ska köpa en ny snart hih.
Lakan: olika, dock så äre oftast vita som gäller..
Espressomaskin: har ingen. dricker inte ens kaffe satt?
Kylskåp: ni får fråga min far och mor, men en med ismaskin, vatten osv iaf.

ÖVRIGT
Frisörsalong:
olika, hatar att klippa mig så byter hela tiden hah.
Bank: derru, tyvärr men det är min ensak det ;)
Mobiltelefon: sony ericsson w810i, vill ha nyyyyy tack!
Färdmedel: eh, jag är snart 16 så.. men buss, bil, moppe, blabla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0