just a stranger, glad höst




tjena, själv så sitter man här och äter c/klementin och äpple ( ja jag vet att jag är alergisk och känner av det nu men äter bara lite, så ni behöver inte va oroliga ;; ) och har precis sett på DH. idag har varit en väldigt lugn dag. har typ ingen skola denna vecka för vi håller på med nå fältstudier eller vafan det heter. ska typ till olika ställen och intervjua(?) nån på b.la daghem, förskola, fritidsgrejs, osv. så är ute hela veckan. igår så började vi klockan åtta dock och slutade runt tre, dock så fick jag ta en prommis för att komma hem, från solen!! bra tränad nu ska ni veta hahah. dock så gjorde jag inge spec igår, försökte plugga men det gick inte så ah..

idag vart dock en softar dag. eller ah. . den kändes mest onödig. vi skulle träffas kvart i tio och sen intervjua kl tio på Kullens daghem, woooho lixom. sen vare bara att dra hem. så själv så drog jag hem, softade, åt en macka, försökte plugga, har skrivit lite grann, en sida typ, bara nio kvar då... kul. not. sen vart det middag och sen träning. blodsmak i munnen heh. dusch. och nu här. ja se på fan.

imorn så blire dock oxå en dryg dag. ska ta bussen med dem i min grupp till ramvik klockan åtta typ. ska intervjua två olika ställen, så måste typ äta lunch där eller nått. plus att vi ska typ sitta och vänta i några timmar för det tar bara typ en halvtimme att intervjua satt. och den sista intervjun är klockan ett satt. palla va bonde heh.. aja sen ska jag ta första bästa buss och sen möta lina och sola. sen ska jag kanske ta en sväng på stan och kolla lite grejer. vi får se heh. sen blire hem och se på oth heh och sen funderar jag på att ta en springtur och plugga. dock kommer nog bara det första bli av hah.

aja sitter och kollar på nån film som går på trean så ska fortsätta med det och sen gå och sove, hoppas ni hare mys. btw bilden ovanför är från i lördags när jag knäppte lite simpla kort. ni får se dem andra när jag fixat till dem lite, dock är inte denna omgjord oså så hhe.. skratta inte.. men ska kila nu som sagt, gonatt i brallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0