can't hold us down


so you think you can do whatever you want? i don't think soooo! heh.
näe ska va seriös nu, vad händer? själv så sa man ju att man skulle skriva klart rapporten, hehe har jag börjat? eh nej?!.. jag som sa att jag skulle skärpa mig när man började på gymnasiet, woho? har jag? nej haha. har fan typ tre läxor ogjorda, en rapport som inet är gjord osv. känns inge vidare haha. fick veta idag att vi även har matteprov på ons, på bråkkapitlet, jaja det går nog bra. kolla igenom lite så brukare fixa sig heh. aja..

min pappas kusin ( som vi hälsade på ner i sthlm ) kom upp på besök, fråga mig inte varför, men det va sthlm-aren jag snackade om. så har typ suttit och snackat med han, och min familj ofc. sen har jag sett på top model ( själv tycker jag det va coolt att den "mulliga" tjejen vann, men hade velat att dendära "mörkhyade" tjejen som kom trea hade vunnit ), grey's anatomy och nu so you think you can dance, kanske därför min inledning vart sådära hahaha. så nu tänkte jag tvätta av smink och skit ( seriöst, vafan sminkar man sig för? palla va tjej hah.. ) och sen lägga mig och sova så sött. eller ska slänga in alla nytvättade kläder i garderoben, det lär ju ta typ en halvtimme också satt haha.

va händer imorn då? jo ska gå i skolan ( heh ) sen gå på stan och fixa lite saker, sen hem och ( hoppas jag hinner :/ ) se på oth. sen mat, skriva rapporten, sen se på träningen ( ah har ont i halsen oså satt ) om jag nu hinner klart med rapporten, dock så äre ju viktigare med skolan ( blääää ). aja, ska kila nu, hoppas att .. ja va heter han nurå, twitch eller nått, vinner iaf :) den mörka killen. sleep well baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0