a perfect birthday?


vet ni vad jag tänkt på under en tid? ja mena, vad fan ska man göra på sin födelsedag? känns lite "barnsligt" att umgås med familjen men samtidigt "konstigt" att va med kompisarna oså för jag tycker fortfarande att födelsedagar är lite av en högtid? eller vare heter haha. ja mena jag vill umgås med min familj och släkt osv på julafton och isåfall så firar man med vännerna dagen efter eller dagen innan eller nått sånt. hoppas ni fattar vad jag mena haha ;D det vart lite drygt inlägg detta men.

aja till saken, kan ni inte lägga in en kommentar och säga vad ni gör/tycker? dock så blir denna otroligt roliga(??!) sextonårsdag firad med familj först iaf, sen vetefan. inte bestämt det än :) ni kan ju komma förbi på tårta om ni vill haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0