i like when you say yes! yes!


gah orkade inte se på filmen, så ser på DH ist, sjukt bra faktiskt heh :). precis fixat macka, vindruvor och vatten. mycket finfint det ;)
kanske ska dra lite om vad som hänt idag. börja klockan 8 som vanligt typ. skola blabla. sen så kom nån författare och snackade med våran klass och nå andra, om hur det är att vara författare osv. och även tidningen kom och fotograferade. och självklart så vart man med på bild rå och sen ställde dem några frågor. dock så kändes det as fult för jag visste inte vad jag kunde svara haha. kan ju inte direkt säga "det va as tråååååkigt!" så fick typ säga "hm.. ehm.. ah det va väl bra.. och ah .. ja sådära heh ;)". hon som intervjua typ skratta åt en, hon förstog att det inte va nån höjdare haha;). så som sagt, kanske är med i tidningen imorn heh.
aja sen efter skolan gick jag och bytte presenterna jag fick för kunde inte ha dem storlekarna, två bh'ar och två trosor hih :). min farbror ( och faster ) va väldigt stolt som sagt över att han kommit på presenten, dock så sa jag att det va fel storlek oså, då vart han ledsen haha!;D

imorn så börjar man klockan 8 och slutar klockan halv 11. dock så äre en dryg dag. först engelska i två timmar och sen så har jag matteprov, wiho... hoppas det går bra;s dock så fick dem övriga veta sitt resultat idag och dem flesta va inte så nöjda men. aja det fixar sig nog;p får ju va nöjd med att vi slipper idrotten och karaktärertimmarna ;) ..
sen så måste man hem och skriva rapporten klar, måste seriöst! men det blir nog bra. ops .. nu är t.o.m DH slut ( skrivit i reklamen satt ) så ska snart gå och sova, tiiiidigt, kan behövas må jag säga! gonatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0