en boll i brallan eller vad


gah. jag såg på matchen med therese och issa, även lina och madde men dem drog efter halva och jasse och mimmi kom näre va fem minuter kvar, bra jobbat. jag och issa höll på att dö. bortalagets målvakt fick man en fin syn ifrån fyfan. palla få stånd ute på plan när massa svettiga killar springer omkring?? själv så undrar man ju hur den killen va lagd som. inte för att jag bryr mig om det men hah. va dock jävligt fult.  och det syndes ju inte lite heller? haha.  annars hade han stoppat ner en boll mellan brallorna, och det hoppas jag inte heller på.
dock så förlorade brännan med .. ehm ja vene men haha. fick även höra aatt tempo blivit rånad eller nått sånt? ehm vemfan rånar tempo av alla ställlen?aja är man "smart" så är man.

nu sitter man här efter en finfin kväll. not hehe. förstår mig fortfarande inte på handboll?? ja mena. kul att springa fram och tillbaka hela tiden? aja man får ju göra som man vill. men själv så föredrar jag innebandy och ah fotboll rå. skulle heldre spela hockey, basket, eller nå annat än att spela handboll. dö av tråkhet.

ska snarty gå och sova för att orka med dagarna. vene riktigt hure blir imorn, ska fixa ett legg ( har väntat så länge jag kan heh hata sånt skit, typ som pass och liknande... ), gå på stan en snabbis och fixa lite saker. sen hem och fixa mat till sis och mig pga träning båda två. så det lär ju inte hända nå mera på kvällen än det iaf.

asså, min dator / msn / ljudgrejs eller nått är cp. om jag har på musik hörs det oså. om jag är ute på nå internet grejs så hörs det ljud oså. men msn är cp, det hörs ingenting. om nån skriver brukar det ju "plinga" yill lite grann, dock så hörs det ingenting. måste fixa skiten. har dock ingenaning vad som är fel ;s help please??
men ska sova nu för csi är slut heh. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0