så kan det gå idag, orkar inte skriva nå annat än dessa grejs, så hej


vafan gör jag? ja ni, jag som va med vet inte ens själv när jag kollar på bilden.
valde den bara för att den va ful och satt precis och kollade på dessa bilder
så jaja, det vart denna j-ä-t-t-e roliga bild höhö.

Dagens datum: 29 oktober 2008
Dagens outfit: jeans, stickad kofta, linne
Dagens frisyr: utsläppt, som jag brukar ha?
Dagens smink: mascara, foundation, rouge
Dagens bild: den ovanför.
Dagens låt: katy perry - hot n' cold
Dagens tvserie: oth & csi ny
Dagens händelser: barnvakt & stan
Dagens roligaste: att jag inte tagit bort
prislappen på tröjan jag har på mig just nu hah
Dagens tråkigaste: mina "ärenden" gick åt helvete
Dagens mat: doooooonken-mat
Dagens dricka: vatten & troca
Dagens saknad: mormor, lycka till(:
Dagens kärlek: syskonkärlek maybe
Dagens person: syster
Dagens ord: sakna sakna sakna
Dagens sjuka: lite ont i halsen (fitttta..)
Dagens mående: mår dåligt pga dig
Dagens köp: typ fika osv?
Dagens vill ha: pengar & kläder fort.
Dagens bästa: min syster
Dagens djur: inget äckeldjur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0