födelsedagsfirande på normal nivå :)


aja skitsamma, nu vet ni hur snälla mina (trevliga) vänner är :(
ska kanske berätta hur min helg sett ut? ganska förbannat trevlig den vart tillslut iaf :) dock lite förändringar oså men jaja :).

i fredags så var man som sagt ledig ifrån skolan så tog det lungt på dagen bara, fick presenter ( ex: pengar, biogrejs, kläder, smågrejs som lotion och kräm osv, blabla, inget spec som sagt ) och tårta. dock ingen äckel-grädde-osv-äckel-tårta, utan mor hade gjort smörgåstårta ( heter det så? hah glömt ).

sen så åkte vi, min familj och jag, på kina och åt. sen så vart det överraskning som min far var stolt över ( ah han hade kommit på ideen ) att vi skulle bowla, vet ni hur sämst jag va? haha;D kom sist ..... dock jävligt kul :) sen hem och mysa framför film oså, soft födelsedag faktiskt. hade först tänkt dra ut men orkade fan inte :).

lördagen vart inte lika lugn haha. först så klev man upp runt 11 och åt lite frukost sen åkte alla ifrån hemmet så jag satte igång och städade (!!!) ja jag verkligen städade (!!) och mycket (!!!!). hela mitt rum, vardagsrummen, köket, badrummet osv, ganska bra gjort ändå ju? :) orkar knappt städa mitt rum lixom? men det gick grymt bra:S dock så va man ju lonely, lättare då, typ musik på högsta volym blabla heh. när mor kom hem så fick man en skinjacka som jag dock ska lämna tbx, modellen passade inte mig, nej tack. as kort och rund typ. asså det såg inte bra ut haha. aja..

sen ställde man sig och fixade mat. sa byebye tll familjen som drog på middag nånstans. sen kom jasmine, lina, therese, maxim, namme, filip och pontus och åt, lekte fula(!) lekar haha. osv :) ganska kul faktiskt. vart ju inte som planerat men jaja kul :) vart en ganska tidig kväll för mig också, runt 2 la jag mig. kunde dock inte sova ;s fett konstigt. låg och vred mig hela tiden ochkollade på skolan, 3.. 4,5.. 5.. 6... 7.. men för fan .. 7,5.. 8.. 9.. satan nu msåtye jag kliva upp också... ah för på ..

..söndagen så vare match kl 11 på öbacka ( hej alla som kollade ), vart dock lite surt men jaja. vi förlorade dock med 4-8, och det va inteeee förtjänt må jag ju säga, skulle fan ha vunnit ;s aja. sen så kom therese och vi såg på herrarnas match. sen drog jag hem och fixade mig lite tills släkta kom och skulle uppvakta. tack för allt :). så nu är jag proppismätt kan jag ju säga. bleee. ont i magen... heh. om jag säger såhära rå. nån som hänger med på bio? haha. har typ tre sånadära biogrejs. as fult ;p.

aja nu sitter jag här. skulle dock ha behövts plugga idag. för fick veta av brudsen i lördags att rapporten om fältstudierna skulle vart inne i fredags? EHHH? hur haderom tänkt det?? aja. dem fåren .. nån annan dag. ska sitta här ett tag och sen sova. fan.. har smink på.. gah va drygt.. ah ska tvätte av det också rå.. fa-en. aja puss och (snart) gonatt :)
btw, kommer snart bilder sen lör hehhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0