tjalalala så kan det gå


tjoho! eller nått liknande? hah.. själv sitter man och skriver på rapportgrejset som ska va inne imorn .. eller ah jag har dock tagit paus i två timmar såg jag nu, kanske dax att börja igen? aja. tog elva bussen som sagt och gick en snabbis på stan och köpte strumpbyxor ( roligt för er att veta, heh jag vet ). sen skolan i några timmar. sen bussen hem, i ösregnet fick man gå och jag hade ändrat mig angående mina nya skor, dem va lite för varma än, tyckte jag imorse iaf. dock när jag va påväg till skolan och hem så kan jag ju säga, ja jag vart inte lite blöt? hade mina sommarskor, ja precis, tygskorna? haha vafan tänkte jag med? aja, nu ärom ju tvättade iaf? dock så lär jag ju ta dem imorn igen haha..

imorn så äre ÄNTLIGEN fredag = helg = kul = linda är mycket glad :). näe men vad händer för er då? ni vet ju att jag får era "svar / kommentarer" även om jag inte lägger ut dem, bara så ni vet tänkte jag :) brukar inte lägga ut vissa. aja iaf, själv så ska man på insparken på fredag ( woho det händer något i härnösand?! klart man måste ta vara på det lixom? ), på lördag vet jag inte än, kanske vara med nån/några? eller fest igenrå. aja det ser vi. och på söndag? det vet jag inte heller haha. mehn.. nu vare inte lika kul längre, eller längtar tills fredag iaf, ska bli skönt med helg!

btw för er som inte vet, så spelar modo - timrå ikväll. min far sitter och ser på det, och jag har sprungit dit lite då och då för att kolla hure går ;D hade velat åkt och kolla, dock äre roligare i öviks hehe. så ska väl gå och se det sista med far och fråga mor vad dem sa på föräldramötet med skolan ikväll, kan ju va bra att veta lixom heh.
föresten, min lärare sa idag att jag snart uppnått höjden på frånvarotimmarna jag har kvar, eh hur fan har det gått till? jag har typ vart borta två dagar? plus några lektioner bara. dock så ringde inte min mor ( sa hon när jag kom hem ) och sjukanmälde mig när jag va hemma i mån och tis, så kanske därför, måste snacka med lärarna haha!...
aja lite hockey nu och sen fortsätta med skiten, kommer ändå inte bli klar men jaja, lika bra att fortsätta. föresten MOOODO HOCKEY!!!!!!! ;)

update: vilka vann rå?? MOOOOOOOOOOOOOOOODO HOCKEY ;);););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0