snart dags för julsånger?



snart jul. det snöar utanför. så jäkla mysigt. ska snart äta sen äre träning. inte lika mysigt men kul heh :) bilden är sedan 2006. har precis lagt in lite gamla bilder på nån skiva mellan julafton -05 till julafton -06, bra jobbat linda (; alla datorer behöver rensas kan jag ju säga! så när jag ätit ska jag väl fortsätta. gah.. aja hare kul i snön heh. p-u-s-s
btw hoppas alla som är nere i timrå och kollar på timrå - modo har det riktigt tråkigt. och ja såklart, modo kommer vinna;D;D

te encanta hacerme rabiar

Kommentarer
Postat av: Anonym

"te encanta hacerme rabiar"



Nej, vem gör det?

2008-10-30 @ 22:07:12
Postat av: Linda Billström

våga säga namn tycker jag;P

2008-10-31 @ 00:16:28
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0