ödet hatar mig, ja verkligen


men hej jag missade bussen, haha! blir fan sur på mig själv;D har inte försove mig eller nått, men när jag va klar så skulle jaghitta mina skor, hm försvunna? dock när bussen ( som nu gick 20 över ) hade gått prick 20 över så hittade jag dem? om jag säger såhära rå .. jag har alltid otur och ödet vill att jag ska få underkänt i skolan. seriöst. jag är iaf seriös om detta.. aja så får väl ta 11 bussen, för tänker iaf inte gå i detta regn, och det tar typ lika lång tid att gå som att vänta på nästa bussjävel.. ja jag är sur, jävligt sur. jag älskar regn, men inte såna hära dagar, när man missar bussarna och ah, tänker inte direkt köra moppe i detta väder? haha nej tack.. nog sjuk som jag är.. aja det blir finfint detta, jag lär ju få snacka med nån lärare sen haha, fyfan. men ska fixa lite frukost, ah jag hinner/orkar aldrig äta frukost så, men har nada att göra just nu lixom så. plus att min mage skriker, och då menar jag verkligen skriker efter mat haha. hare kul i skolan / jobbet, hoppas ni också har missat bussen!!! eller försovit er för er som har bil ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0