men gud vad jag är tråkig dååå


Har du betalat månadens räkningar?
vene, fråga min mor
Använder du hudlotion? ibland ibland inte, glömmer bort
Har du åkt ambulans någon gång? yes box, några gånger
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? men fyfan, inget av det
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips isåfall rå
Svettas du mycket? idrottsman idrottsman idrottsman
När klippte du dig senast? typ efter att skolan börjat, vene
Vad kollade du senast hos doktorn? halsen osv
Har du fått riktig massage någon gång? nah, inte riktig tror jag
Vilken är din favorit på Mc Donalds? mc feast isf
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? donken
Platt eller vanlig dataskärm? bärbar förfan
Vad har du för mobiltelefon? sony ericsson
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? nej heh
Har du överkast på sängen? ja, används dock aldrig heh
Har du brutit något någon gång? nepp, dock väldigt nära
Vad är den värsta sjukdom du haft? typ bronkit, & halsbölder är drygt osv.
Har du blivit sövd någon gång? fått tabletter så man blir groggy på sjukhuset ja
Använder du morgonrock? ibland, ibland inte.
Är du en Besserwisser? tror och hoppas inte det ;s
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? fyfan;s
Beskriv din humor: vene, jag älskar den iaf hö-hö
När blir man vuxen? aldrig! jag ska vara barn (ungdom) hela livet
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? vf inte?
Engångssex eller engångstallrik? dum fråga, sexxxx
Är knark bajs? jag tycker det, men många verkar ju gilla det satt
Brukar du komma itid? oftast inte, lär er det folket!
Vad hade du i mun senast? trocadero plus tablett, ner i magen nu
Har du bra kondition? ja satan, har ju inte vart sjuk hela sommarn eller så??
När mår du bra? när jag får skratta med mina friendZz såklartt
När blev du fotad senast? seriös fotning? såg ni inte mig i tidningen?:(
Hur känner du dig nu? förbannat otrevligt trött, eller vad tycker du?
Vanligaste färgen på dina kläder? jani, troligen svart i think
Kan du laga mat? såklart, nuddlar är jag en hejare på ska ni veta
Vad tycker du om dina fötter? de är ett par fula småa/stora (oftast) 37or
Är du smart? kan jag ju inte direkt påstå, men man försöker ju
Vad saknar du? många olika typer, i lööööve u all
När och varför grät du sist? gråter alltid till oth, annars på fyllan
Din favoritdryck på morgonen? inget, eller i såfall vatten ofc
Är du nyttig? inte direkt, eller jo jag har ju mina perioder heh
När brukar du gå och lägga dig? ja det är väl olika kanske??
Varför hånglar man? vene, sjukt äckligt ju, vem satan vet vart han vart? höh
Är du blyg? ibland, ibland inte. o-k? beror ju på personen hihihihi
Är du politiskt aktiv? vad är politik? äre svar på frågan kanske..
Vilka instrumen kan du spela? vene, har spelat tvärflöjta när man va mini
Vilken sport utövar du/ har du utövat? just nu innebandy (& fotboll).
förrut: handboll typ en träning, brottning, utebandy, gymnastik. ok?
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? olika dagar lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0