lite ändrade planer lyfter inte dagen


händer? nah inget. tänker tillbaka på min dåliga dag haha. eller näerå den har väl funkat. intervjuade oså idag rå i ramvik / utansjö / hälledal eller va ni nu vill kallare hah ;P. sen hann jag och emma precis med bussen till härnösand 13.20, så jäkla tur där heh. dock så slutade lina två och sen skulle hon fixa nått så jag drog hem och väntade istället hah. dock så vart det ganska sent och sen bad min mor att jag skulle fixa lite mat till syster som skulle iväg. och ja, hah DÅ ringer lina, så solningen får bli nån annan dag. har faktiskt suttit och pluggat, dock lite bara men bättre än ingenting ju? dock så vart jag besviken på mig själv.. hade ju lovat ( mig själv ) att jag skulle ut och springa ikväll. dock vart middagen lite sen och innan det lagt sig rätt och ah, orkar inte ge mig ut nu i mörkret heller.. men aja, jag kommer få före imorgon näre är träning.. jaja;>

nu har jag bestämt hur min helg ser ut iaf, eller ah nästan heh. nirå?
först så äre fredagen - ledig hela dagen pga att vi lagt alla våra intervjuer på dem övriga dagarna. så ska äta tårta, öppna paket, gnälla på det jag fick, va glad för det jag fick. sen ska mina päron bjuda ut en på middag ute, mysigt:). sen ah vene haha. typ hemmakväll? eh.. aja skitsamma får väl se vad som händer haha.
efter fredag kommer lördag - ska ha lite middag oså för nå tjejer pga fyllt år, får se hure blir ;) kanske ses ute, vem vet lixom heh. så det blir väl att städa på dagen, och fundrar på att kanske springa en tur då om jag kan och hinner. kanske ska tare på fre också? hm..
söndag är sista dagen - då har vi hemmamatch så ska väl antingen va med på den eller kolla påren, sen har jag inga planer. måste väl dock plugga lite. jag jag dock I N T E kommer göra som vanligt.. ah så ser min helg ut, komentera hur din ska se ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0